Un pequeño paso para el hombre

Instruccións del blog: Tu m'envies un text a libelula500@hotmail.com i jo et faig un disseny ad hoc. Instructions of this blog: You send me a text to libelula500@hotmail.com and I create an ad hoc design.

Nombre:

my website

jueves, septiembre 21, 2006

38. Rom Collins

Mentre em fotia el primer “Rom-collins”,
va sonar el timbre.
Era el meu passat i li vaig dir: No sé qui ets.
I li vaig tancar la porta als nassos.
Mentre em fotia el segon,
va sonar el timbre.
Era el meu futur i li vaig dir: t’imaginava més guapo.
I li vaig tancar la porta als nassos.
Mentre em fotia el tercer,
va sonar el timbre.
Era la meva fortuna: t’imaginava més alta, li vaig dir.
I li vaig tancar la porta als morros.
Mentre em fotia el quart,
Va sonar el timbre.
Era la meva misèria. Li vaig dir: t’imaginava més baixeta.
I ens vam fotre la penúltima,
tot fent-la petar. Pels vells temps.
Extret del recull de 40 poemes: "Quaranta gotes de tinta negra" de Jordi Giralt