Un pequeño paso para el hombre

Instruccións del blog: Tu m'envies un text a libelula500@hotmail.com i jo et faig un disseny ad hoc. Instructions of this blog: You send me a text to libelula500@hotmail.com and I create an ad hoc design.

Nombre:

my website

viernes, noviembre 17, 2006

És de la mandra realment del que estic parlant?




















I de cop no et pots moure. Se’n diu bloqueig d’això? El teu cap no s’aclara i ets incapaç de decidir-te per res. Se’n diu indecisió d’això? No tens ganes de fer res, però tampoc suportes la idea de quedar-te així, sense fer res. Se’n diu mandra d’això? Com deu ser la mandra? ¿És una massa viscosa i enorme, posem de color blau, que se t’escola per entre els dits, per entre els cabells, que se t’enganxa als peus i se’t fica dins del cervell? És així com et reté mentalment? És així com et bloqueja físicament? És muda? O sap parlar i et fica tantes coses al cap que et sents incapaç d’assimilar-les? És contagiosa? Apareix, per exemple, en ocasions especials només? Com ara els dies que fa un sol espeterrant? És de la mandra realment del que estic parlant?
Marc Forcada

2 Comments:

Blogger un pequeño hombre said...

Has parlat de la mandra i la mandra s'ha girat contra teu... espero que puguis començar l'any amb més força!

5:52 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ya te digo marcolo, estic fins a les celles.
Esperem que any nou, cosa nova...

1:44 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home